-
Доверието в инфлуенсърите в България се топи, намаляват и последователите им
В най-голяма степен инфлуенсърите ценообразуват участието си в една кампания в зависимост от обема и очакваните активности
1 -
Как инфлуенсър маркетигът набира скорост в България
Компаниите отбелязват положителна възвръщаемост на инвестициите си в инфлуенсър реклами, коментира Георги Демирев
-
Агенциите за инфлуенсър маркетинг в Европа преживяват бум
Все повече брандове се насочват към социалните мрежи, изоставяйки традиционните медии
-
Как ценообразуват инфлуенсърите?
За повечето компании у нас цените на инфлуенсър кампаниите са твърде високи спрямо постигнатите резултати, показва проучване
2 -
Българските потребители започват да губят доверието си в инфлуенсърите
Замесването в обществен скандал обаче не е повод потребителите да спрат да следят даден инфлуенсър, показва ново проучване
1 -
На Китай, САЩ и Великобритания се падат 2/3 от маркетинга със знаменитости
Рекламният пазар в сътрудничество с известни личности ще достигне 30,8 млрд. долара през 2023 г.
-
WPP придобива агенция за инфлуенсър маркетинг
Рекламният гигант сключва втора подобна сделка само за няколко седмици
-
Instagram е кралят на инфлуенсър маркетинга в България
Водещата тема, коментирана от инфлуенсърите, които потребителите у нас следват, е "пътувания"
Таг инфлуенсър маркетинг
Пазари